Solidança és una Fundació de caire social compromesa amb el medi ambient i l’economia social, que busca maneres innovadores que permetin aportar noves propostes de integració sociolaboral per col·lectius en risc d’exclusió i oferir serveis de qualitat vinculats a la gestió integral de residus i l’economia circular. Amb aquest objectiu cerquem PERSONAL TÈCNIC ADMINISTRACIÓ LABORAL per realitzar la gestió laboral (Contractació, PRL) de l’àrea d’Administració i PRL.
IMPRESCINDIBLES – BÀSICS: ✓ ESTUDIS: Grau / llicenciatura Administració Empreses o Relacions Laborals o similar. ✓ Domini de la llengua catalana ✓ Experiència de 2 anys mínim en gestió de laboral
FUNCIONS I TASQUES:
VALOREM A NIVELL COMPETENCIAL Sigui una persona:
OFERIM Contracte/Durada: Interinitat (aproximadament 10 mesos- 40h/setmanals) Data inici: Incorporació aproximadament el 27 novembre Horari: De 8-15 i dues tardes (de 16-19 i de 16-18) Salari: 23.000 € bruts/ anuals * 12 pagues. Ubicació del centre de treball: Sant Just Desvern
Si estàs interessat/a en participar en el procés de selecció, envia el teu CV al següent correu-e: silvia.caroz@solidanca.cat , amb l’assumpte: “Personal Tècnic Laboral- Administració OE100”