DESCRIPCIÓ GENERAL:
Solidança és una Fundació de caire social compromesa amb el medi ambient i l’economia social, que busca maneres innovadores que permetin aportar noves propostes de integració sociolaboral per col·lectius en risc d’exclusió i oferir serveis de qualitat vinculats a la gestió integral de residus i l’economia circular. Amb aquest objectiu cerquem un/a especialista d’administració de medi ambient polivalent per a donar suport a l’Àrea de Mediambient.
IMPRESCINDIBLES-BÀSICS:
- Certificat de Professionalitat de la Família Administració i Assistència documental i de gestió en despatxos i oficines (Nivell 3). Cicle(s) Formatiu(s) de la Família Professional Administració i gestió – Grau Mitjà: Gestió Administrativa. O formació similar FP.
- Imprescindible domini de la llengua catalana.
- Nivell mig del paquet office, en especial avançat en excel
- Experiència de mínim 2-4 anys en llocs de similar d’administració i gestió preferiblement en empreses de gestió de residus.
- Motivació per treballar en entitats de caire social.
FUNCIONS I TASQUES:
- Recopilació i elaboració d’informes dels serveis ambientals.
- Tasques administratives utilitzant suports digitals, processant, arxivant i buscant la documentació requerida.
- Identificar, diagnosticar i formular solucions davant un entorn empresarial i tecnològic en constant evolució. Gestió dels procediments i suport a l’Àrea de MediAmbient, en les funcions que li hagin estat delegades.
- Recepció de trucades i registre de comandes, atenció i informació a l’usuari/a del servei, donant resposta a qüestions informatives.
- Organitzar i coordinar l’equip de recepció de trucades dels serveis que executa Solidança.
- Suport administratiu al departament de medi ambient en la gestió documental; arxiu, base de dades; coordinació amb ajuntament; recollida dades i us d’Excel per estadística; gestió de la plataforma del servei.
- Suport tècnic i coordinació amb caps i encarregats del servei als projectes i serveis de l’àrea.
- Actualitza l’agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.).
- S’encarrega de l’aprovisionament de material d’oficina, contactes proveïdors, comandes, recepció, albarans d’entrega, registre i facturació mitjançant el suport informàtic o documental.
- Fa el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament. Recopilació i elaboració d’informes dels serveis ambientals.
- Tasques administratives utilitzant suports digitals, processant, arxivant i buscant la documentació requerida.
- Identificar, diagnosticar i formular solucions davant un entorn empresarial i tecnològic en constant evolució. Gestió dels procediments i suport a l’Àrea de MediAmbient, en les funcions que li hagin estat delegades.
- Recepció de trucades i registre de comandes, atenció i informació a l’usuari/a del servei, donant resposta a qüestions informatives.
- Organitzar i coordinar l’equip de recepció de trucades dels serveis que executa Solidança.
- Suport administratiu al departament de medi ambient en la gestió documental; arxiu, base de dades; coordinació amb ajuntament; recollida dades i us d’Excel per estadística; gestió de la plataforma del servei.
- Suport tècnic i coordinació amb caps i encarregats del servei als projectes i serveis de l’àrea.
- Actualitza l’agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.). S’encarrega de l’aprovisionament de material d’oficina, contactes proveïdors, comandes, recepció, albarans d’entrega, registre i facturació mitjançant el suport informàtic o documental. Fa el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament.
VALOREM A NIVELL COMPETENCIAL, la persona sigui/tingui:
- Planificació i organització
- Capacitat de gestió d’equips i treball en equip
- Persona resolutiva i amb empenta
- Motivació pels temes de medi ambient i socials
OFERIM:
- Tipus de contracte: interinitat.
- Data Inici: Incorporació immediata.
- Horari: De 8-15 i dues tardes de 16-19.
- Salari: 18.000€/bruts anuals *12 pagues
- Ubicació del centre de treball: Sant Just Desvern
Si estàs interessat/a en participar en el procés de selecció, envia el teu CV al següent correu-e: silvia.caroz@solidanca.cat , amb l’assumpte: “Personal Especialista Administració Àrea Mediambiental OE101”.