Oferta de Feina: Busquem RECEPCIONISTA / AUXILIAR ADMINISTRATIU. Suma’t a l’equip de Solidança!

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:

Solidança és una Fundació de caire social compromesa amb el medi ambient i l’economia social, que busca maneres innovadores que permetin aportar noves propostes de integració sociolaboral per col·lectius en risc d’exclusió i oferir serveis de qualitat vinculats a la gestió integral de residus i l’economia circular. Pel departament d’administració, es precisa una persona per cobrir el lloc de recepcionista/ auxiliar administratiu per donar suport al departament i atendre la recepció de l’entitat.

FUNCIONS I TASQUES:
• Gestionar l’espai de Recepció (telèfon i personalment), Atén al públic i a les visites que es reben a l’entitat, dona informació, gestiona la recepció de les trucades (centraleta) i les visites.
• Gestionar les compres externes, la correspondència i la seva distribució per Àrees. Gestió en tràmits d’assegurances, mútua, vehicles, epis i telefonia.
• Reservar les sales de reunions i preparar la logística necessària pels actes i reunions de l’Entitat.
• Respondre preguntes, resol incidències o queixes, i orienta als visitants apropiadament.
• Realitzar gestions administratives com assegurances, mútua, roba de treball (EPIS), vehicles i telefonia i altres tasques que li siguin delegades per necessitat del servei.
• Suport en la gestió de la plataforma Factorial.
• Donar suports a tasques d’auxiliar administrativa, gestions i tràmits amb l’administració pública • Arxiu, BBDD
• S’encarrega de l’apertura i el tancament de les oficines.

IMPRESCINDIBLES-BÀSICS

  • FORMACIÓ:
    • Cicle formatiu de grau mig de la família professional administració i gestió;  CP de la família administració i assistència documental i de gestió en despatxos i oficines (nivell 3). 
    • Català nivell C
  • EXPERIÈNCIA:
    • Experiència mínima de 1 any en funcions similars. – REQUISITS NECESSARIS:
    • Català nivell C
    • Domini en tràmits online
    • Experiència concreta en att. Públic
    • Domini de paquet office, sobretot word i excel.

VALOREM A NIVELL COMPETENCIAL:

  • Compromís amb organització
  • Flexibilitat, gestió i adaptació al canvi
  • Bona comunicació (equip, clients i proveïdors).
  • Treball en equip
  • Discreció i responsabilitat
  • Iniciativa/ resolutiva
  • Planificació i organització

    OFERIM
    • CONTRACTE: Indefinit
    • DATA INICI: 02/10/2025
    • JORNADA LABORAL: 40h/ setmana
    • HORARI: dll – dv 09:00 a 14:00h / 16:00 a 19:00h; dv 8:00-16:00h
    • UBICACIÓ DEL CENTRE DE TREBALL: Carrer Treball 5, Sant Just Desvern 08960 • SOU: 17.520€/any bruts (12 pagues prorrategades).

Si vols participar en el procés de selecció, envia el teu CV i una breu descripció en quant a la motivació en referència a la oferta a: samantha.beloso@solidanca.cat
Assumpte “OE135 RECEPCIÓ”

Entrada similar