Oferta de Feina: Busquem personal tècnic administratiu. Suma’t a l’equip de Solidança!

Solidança és una Fundació de caràcter social compromesa amb el medi ambient i l’economia social, que busca maneres innovadores que permetin aportar noves propostes d’integració sociolaboral per col·lectius en risc d’exclusió i oferir serveis de qualitat vinculats a la gestió integral de residus i l’economia circular.

FUNCIONS I TASQUES:

  • Administrar i endreçar la informació.
  • Elaborar documents i comunicacions a partir d’ordres rebudes, informació obtinguda i/o necessitats detectades.
  • Classificar, registrar i arxivar documents segons les tècniques apropiades i els paràmetres establerts per l’entitat.
  • Tramitar documents o comunicacions internes o externes en els circuits d’informació de l’entitat.
  • Gestionar els processos de tramitació administrativa empresarial amb relació al personal laboral, segons els processos i procediments administratius aplicant la normativa vigent i en condicions de seguretat i qualitat.
  • Organitzar i supervisar la gestió administrativa del personal de l’entitat, ajustant a la normativa laboral vigent i protocols establerts. Gestió administrativa de vacances
  • Es coordina i s’organitza per donar suport al Cap d’Àrea.
  • Recepcionar i processar els documents administratius, tractament de textos, endreçar i classificar tant informàticament com en suport paper (expedients i documentació).
  • Elaboració de Proformes.
  • Contacte amb Clients de producció i vendes.
  • Suport i seguiment a botigues.

VALOREM EN L’ÀMBIT COMPETENCIAL:

  • Coneixement dels convenis corresponents (comerç general) i estatut del treballador per a la gestió de les vacances i control horari.
  • Domini del paquet office.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Habilitats comunicatives.
  • Ser una persona resolutiva
  • Capacitat de planificació i organització.
  • Aprenentatge ràpid.
  • Domini de les llengües vehiculars: català i castellà.

Formació: FP o CFG vinculat a sector administratiu / CP del sector administratiu

IMPRESCINDIBLES-BÀSICS

  • FORMACIÓ i EXPERIÈNCIA: Experiència en l’àmbit administratiu
  • REQUISITS IMPRESCINDIBLES
    • Aquesta oferta és exclusivament destinada a candidats/tes del col·lectiu PERSONA ATURADA DE LLARGA DURADA O PERSONA TRANS*. Aquestes persones han d’estar en situació d’atur inscrites al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO)

OFERIM

  • CONTRACTE: Temporal d’1 any. L’oferta s’acull a la subvenció per entitats sense ànim de lucre dintre del marc del programa Treball i Formació 2025- Línies ESAL Cofinançat per la Unió Europea
  • DATA INICI: Gener-febrer 2026
  • JORNADA LABORAL: 40h/ setmana
  • HORARI: de dilluns a divendres de 8 a 15h i dues tardes de 16 a 19h
  • UBICACIÓ DEL CENTRE DE TREBALL: Carrer Treball 5, Sant Just Desvern 08960
  • SOU: 1.251,43€ bruts per 14 pagues.
  • PLACES: 3

Si vols participar en el procés de selecció, envia el teu CV: ester.rica@solidanca.cat
Assumpte “ESAL25_ADMIN

Entrada similar