Canal de denúncies
Aquest espai està habilitat per comunicar, de manera confidencial i segura, qualsevol irregularitat o infracció detectada en el si de la Fundació Solidança.
Pots triar fer la comunicació de forma anònima o identificant-te, i la informació serà tractada amb la màxima confidencialitat per les persones responsables designades.

Requisits tècnics
La gestió del canal correspondrà al Responsable del Sistema Intern d’Informació, designat per la Fundació Solidança, que actuarà amb independència i confidencialitat.
Aquest canal s’ajusta a la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i lluita contra la corrupció. Les dades recollides seran tractades únicament amb la finalitat de gestionar la denúncia de manera segura i confidencial.
Si ho desitges, pots adreçar la teva denúncia també a través del canal extern gestionat per l’Autoritat Independent de Protecció de l’Informant (www.aai.gob.es), o a l’Oficina Antifrau de Catalunya (www.antifrau.cat).
Consulta la nostra Política de Protecció de Dades per a denunciants per conèixer els teus drets i com es tractarà la teva informació.
Distinció entre denúncia, queixa i suggeriment
Abans d’emplenar aquest formulari, és important identificar correctament el tipus de comunicació que es vol realitzar. Aquest canal està destinat exclusivament a la tramitació de denúncies relacionades amb infraccions normatives o conductes greus que afectin la integritat de la Fundació Solidança.
A continuació es detallen les diferències principals:
Tipus de comunicació 11311_1a26d8-27> |
Definició 11311_2902ec-61> |
Exemples 11311_97a78b-54> |
Canal adequat 11311_d4723f-3c> |
---|---|---|---|
Denúncia 11311_2d3993-0e> |
Comunicació sobre fets greus que poden constituir una infracció legal, vulneració del codi ètic o afectació a drets fonamentals. 11311_8ab1d6-1b> |
Assetjament, discriminació, incompliments normatius, ús indegut de recursos. 11311_300422-19> |
Canal de denúncies (aquesta pàgina) 11311_3b03be-ce> |
11311_4f1074-64> |
Expressió de disconformitat respecte a l’atenció rebuda, serveis prestats o funcionament general. 11311_c22332-9a> |
Mal funcionament d’un servei, demora injustificada, falta de resposta. 11311_946bc1-fc> |
Formulari de contacte general 11311_44117f-22> |
Suggeriment 11311_53a3fe-8b> |
Proposta constructiva per a la millora dels serveis, processos o atenció. 11311_cde2b6-bb> |
Incorporació de noves activitats, millora de la comunicació externa. 11311_60798d-69> |
Formulari de contacte general 11311_d7f67d-17> |
Criteris per determinar si és una denúncia:
Si la comunicació no compleix aquests criteris, et recomanem utilitzar les vies habituals de contacte.