T’agradaria formar part de la cooperativa Roba Amiga?

La Cooperativa Roba Amiga, S.C.C.L. és una entitat de segon grau que agrupa diverses Empreses d’Inserció què, a
partir de la gestió del residu tèxtil, generen oportunitats per a persones en situació de vulnerabilitat amb l’objectiu
d’afavorir la seva inserció en l’empresa ordinària. La Cooperativa cerca una persona que, sota les indicacions del
Consell Rector, coordini les accions de promoció i creixement.

PERFIL PROFESSIONAL:

  • Estudis en economia, administració, finances, comunicació, periodisme, publicitat o humanitats.
  • Experiència mínima de 2 anys en posicions similars
  • Imprescindible bon nivell d’anglès per a poder participar a la justificació i reunions de projectes europeus.
  • Comprensió dels conceptes comptables i financers.
  • Domini de fulls de càlcul (Excel) a nivell avançat, amb capacitat de construir fórmules o filtrar dades.
  • Interès en la temàtica social i sensibilitat social.
  • Bona gestió del temps i per l’acompliment de terminis.
  • Alt nivell de català i castellà.
  • Valorable coneixements avançats en generació de pàgines web i XXSS.
  • Disponibilitat de viatjar, carnet de conduir tipus B i vehicle propi

Quines seran funcions?

En dependència del Consell Rector, la persona candidata s’incorporarà per desenvoluparà les següents Funcions:

Àrea Projectes

  • Gestió del procediment administratiu de sol·licitud i justificació de subvencions.
  • Elaborar els pressupostos detallats dels projectes. Realitzar un seguiment pressupostari de les despeses dels
    mateixos.
  • Redactar la memòria de sol·licitud o de justificació dels projectes, en coordinació amb les entitats participants.
  • Elaborar les justificacions econòmiques dels projectes, ajustant-se a normatives exigents, com ara la del Fons Social
    Europeu. Atendre els requeriments i les auditories econòmiques que es requereixin.
  • Mantenir contacte amb els diversos finançadors per a realitzar les gestions econòmiques i administratives
    pertinents. Inclou contacte amb partenariats europeus.
  • Representar a la Cooperativa en diverses reunions i per delegació del Consell Rector.
  • Relació amb gestoria pels compliments de les obligacions legals.
    Àrea Comunicació
  • Executar l’estratègia de comunicació definida pel Consell Rector i fomentar els valors de marca.
  • Crear, actualitzar i dinamitzar els perfils de la Cooperativa en XXSS (Facebook, Twitter, Instagram…), i els altres
    mitjans/eines de comunicació (Google Maps, Google My Business…).
  • Actuar com interlocutor entre les comunitats socials i transmetre el feedback a les àrees corresponents de
    l’organització.
  • Analitzar i fer seguiment de l’impacte
  • Suport en creació de cartells, post, presentacions i altres elements, etc.
  • Elaboració de clipping de premsa, arxiu i hemeroteca

VALOREM A NIVELL COMPETENCIAL:

  • Sensibilitat Social
  • Iniciativa i autonomia
  • Flexibilitat
  • Organització i planificació
  • Fiabilitat tècnica i personal
  • Vocació de servei

OFERIM

  • Incorporació immediata.
  • Contracte indefinit.
  • Jornada: Mitja jornada de 20 hores
  • Salari: de 12.500 euros bruts anuals (25.000 euros bruts anuals per 40h)
  • Modalitat: Teletreball horari flexible

PROCÉS DE SELECCIÓ:
Les persones interessades han d’enviar el seu currículum a: samantha.beloso@solidanca.cat abans del 30/05/2024 indicant a l’assumpte: “OE112 coordinador/a”

 

Data límit per rebre cv: 30/05/24

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu!

 

  • Cat
  • Cast